 |
Ένα μοναδικό έργο στο κέντρο
της Αθήνας, αλλά και στη χώρα μας γενικά, άλλαξε πρόσωπο
μετά από 38 χρόνια λειτουργίας. Ο πλήρως ανακαινισμένος
σιδηρόδρομος του Λυκαβηττού παραδόθηκε σε λειτουργία την
1η Ιουλίου 2002, ενώ τα επίσημα εγκαίνια έγιναν μια εβδομάδα
αργότερα παρουσία πολλών καλεσμένων από τον πολιτικό και
καλλιτεχνικό χώρο. |
|
Η ανακαίνιση του μηχανολογικού και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού
έγινε υπό την επίβλεψη της ΕΤΕΜΑ και διήρκησε λιγότερο από
6 μήνες. Περιλάμβανε την αλλαγή του κινητήρα, των ηλεκτροϋδραυλικών
φρένων, των ηλεκτρονικών συστημάτων λειτουργίας, του δωματίου
χειρισμού και βεβαίως των δύο βαγονιών του συρμού. Η μηχανολογική
εγκατάσταση έγινε από την παγκοσμίου φήμης Ελβετική εταιρία
κατασκευής τελεφερίκ Doppelmayr Tramways,
ενώ η ηλεκτρολογική εγκατάσταση έγινε από την εξίσου πρωτοπόρο
στον τομέα της, Ελβετική εταιρία Frey AG Stans.
Τα βαγόνια είναι εξ’ ολοκλήρου κατασκευασμένα στην Ελλάδα,
σύμφωνα με τον σχεδιασμό και υπό την εποπτεία της εταιρίας
μας. Η ΕΤΕΜΑ ανέλαβε την τεχνική επίβλεψη της εγκατάστασης
από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, αποδεικνύοντας για άλλη
μια φορά το υψηλότατο επίπεδο τεχνογνωσίας που διαθέτει.
Εδώ αξίζει να σημειωθεί πως ο σιδηρόδρομος
δουλεύει 19 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο και
κατά μέσο όρο μεταφέρει 300.000 επιβάτες ετησίως!
Τα κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά του σιδηρόδρομου είναι τα
εξής:
Κεκλιμένο
μήκος: 210 m
Κλίση:
28°
Μέγιστη
ταχύτητα: 2,0 m/s
Αριθμός
βαγονιών: 2
Χωρητικότητα
βαγονιού: 34 άτομα
Μέγιστη
ικανότητα μεταφοράς στην άνοδο: 410 άτομα/ώρα
Αριθμός
χειριστών: 1
|
 |